Patch 3.027.1 do MoWAS2

Patch 3.027.1 do MoWAS2

Wczoraj na Facebooku pojawił się screenshot przedstawiający nowy model SdKfz 222, i informacja o zbliżającym się patchu. Dzisiaj patch ten (ważący 1,4 GB) został udostępniony. Możemy w nim znaleźć kilka zmian, nowe modele SdKfz 223 i 222 oraz pytanie, dlaczego waży tak dużo, a przynosi tak mało.

Wśród zmian jakie znajdziemy istotne są 2 nowe modele (szkoda, że tylko 2) trochę crash fixów (niestety podczas testów patcha miałem pecha i 3 crashe, także niestety dalej są problemy)m wsparcie dla modów z teksturami do multiplayera (dzięki temu możemy modyfikować tekstury jednostek i grać normalnie w sieci z innymi graczami bez moda, tak jak było kiedyś przed wprowadzeniem tekstur zależnych od pory roku), mały bonus balansowy – drużyny z mniejszą ilością graczy będą dostawały nieco więcej zasobów i CP – nie testowałem jeszcze tego. Oraz trochę poprawek w skirmishach. Poniżej kilka screenshotów:

Pełen changelog poniżej:

Patch 17
3.027.1

General

  • Added winter/desert skins to infantry
  • Added new 3d model of SdKfz 222
  • Added new 3d model of SdKfz 223
  • Fixed crash on concurrent write to game log
  • Fixed crash related to CalculateUVTM
  • Fixed crash on game start when cloud profile file is empty
  • Fixed crash in the mm during searching for a game/team
  • Fixed crash in matchmaking after one of players disconnected
  • Fixed crash in eAreaPyramid
  • Fixed rare crash on server shutdown
  • Fixed rare crash when accepting steam session invites

Multiplayer

  • Added support of texmods for infantry in multiplayer
  • Added support of texmods for inventory items in multiplayer
  • Added team balance support (teams with less players receive more resources and CP)

Skirmish

  • Changed last counter during wave 10 minor change on heroic in tank missions
  • Changed minor money adjustment after 2nd counter and slight drop on heroic in tank missions
  • Improved optimization of maps
  • Improved sevastopol patrol paths in sniper missions
  • Fixed that enemy crew does not retreat during final enemy counter as its their last all out effort in tank missions
  • Fixed sleeping soldiers near armor location not waking up with explosions near them in sniper missions

Zostaw komentarz